Jump to content

Предложение за промени в гънгейма


Bupyc

Recommended Posts

Здравейте имам няколко предложения относно сървъра не са кой знае какво но смятам ,че ще има полза.

1. Предлагам да се намали времето в началото на рунда.

2. Да се намали защитата при прераждане.

3. Да те преражда на различни места на картата.

4. Да не свършва рунда когато се убият всички играчи от един отбор.

5. Да се премахнат картите който не се играят ( тези от който играчите бягат или искат смяна ).

Тук ще оставя списък с карти който съм подбрал, много от тях са класически и се знаят от много хора също така се харесват на много хора.

  1. gg_dusty_fortre
  2. gg_snow_fight
  3. gg_blueworld_br
  4. gg_buzz
  5. gg_masaka
  6. gg_mariocastle_mt
  7. gg_snow2011
  8. gg_33_frisson
  9. gg_33_mario
  10. gg_aztec2011
  11. gg_fy_snow_deluxe
  12. gg_sauna
  13. gg_fy_aztec_fire
  14. gg_a2remake_area18
  15. gg_mini_inferno
  16. gg_italia
  17. gg_italiest
  18. gg_csbase
  19. gg_mini_dust2_winter
  20. gg_js_cbble
  21. gg_3in1
  22. gg_baem_lg
  23. gg_fy_funtimes
  24. gg_headhunter
  25. gg_ikesa_m
  26. gg_js_cbble
  27. gg_jukecity_snow
  28. gg_mini_snow
  29. gg_rogerthat
  30. gg_visual
  31. gg_winterhold

Линк към картите

Това е за което се сещам оставям на вас да прецените.

 

Link to comment
Share on other sites

Съгласна съм да се намали рунда, ако се намали защитата при прераждане ти още няма да знаеш къде си и вече ще те убият. Относно картите - има още много добри карти, като цяло в сегашния лист има много малко излишни, колегите се погрижиха да изчистят максимално "непотребните". Иначе с това за раждането, знаеш, че има такива карти - те според мен внасят разнообразие, но е интересна идея. 

Link to comment
Share on other sites

преди 2 часа, *Annie* said:

ако се намали защитата при прераждане ти още няма да знаеш къде си и вече ще те убият

Навсякъде където има прераждане, проблема е друг. Не, че не знаят къде са и ги убиват, а като се прероди, стреляте се и той те убива, защото има защита. Имаше вариант да му пада защитата в момента в който си вземе оръжието. Някак не е честно, докато е със защита да се стреляте. Особено като са по-малко играчите, се получава много "ценна" ситуация
Аз съм съгласна с Вируса. От скоро започнах да влизам там по-често и тези неща правят впечатление.

Link to comment
Share on other sites

Ако ГънГейма остане в този си вид както е сега и се сложат предложените карти(някои от тях ги има), промените до момента ще се обезмислят и със сигурност посещаемостта ще спадне отново, тъй като всички тези мапове ги е имало преди и знаем как хората реаргират на повечето от тях, аз поне съм висял там до зори както се казва и трудно някой ще ме убеди в обратното. Не казвам че са лоши картите, просто преди 2 години се чакаше ред за свободен слот в сървъра. За респаун-протекшъна съм със смесени чувства, ако липсва и повечето силни играчи са в един отбор, то те няма да оставят на мира останалите докато не ги изгонят. Сега както си е страда единствено онзи, който сам се вре под носа на врага, знае се че има протекшън, но въпреки това хората се навират между шамарите, после недоволстват. Това е моята гледна точка, жалко само че са рядкост играчите от GunGame във форума за да подкрепят тезата ми.

 

Ако ще има някакви промени, вслушайте се в предложените от един наш съфорумник идеи, не са никак зле, цитирам без редакция:

Избират се примерно 10 любими за играчите карти и всяка една от тях се играе в 3-4 рунда, като във всеки рунд оръжията се сменят в различен ред. Има рундове, които започват със силни оръжия и пистолетите са почти в края. В такъв режим дори на слабите играчи ще им стане интересно, защото няма да е като сега почти никога да не стигат до силните оръжия и да губят интерес 1 минута след старта. За силните играчи също е предизвикателство, защото няма да им е гарантирано че с всяко следващо ниво те са с най-силното оръжие и очакват само пистолети насреща, а ще трябва да се справят с различни по сила оръжия. Едно е слаби играчи да те стрелят с автоматични снайпери, калашници и т.н.т, съвсем друго е да знаеш че плякат с глокове. Много по-трудно е в такъв режим да се случват варианти 2:50 в статистиката на играчите и по-бързо се учат. Направих си труда да вляза в друг гънгейм в напреднала фаза на рунда, бях 12 левъла зад лидера. Въпросът не е да следим за тези, които заобикалят системата а да се направи така, че да няма смисъл да се заобикаля. В момента има една линия, която не бива да прекрачваш за да се пазиш от ножове на тези които сега ги ражда. Те са предпазени от това да ги убиваш, но пък те могат да те заколят докато ти не можеш да ги стреляш. Това създава една зона на комфорт, която не би следвало да я има в ГГ. Виждал съм го във вариант да ги убиваш докато ги ражда и да не ти брои убийството за левъл за определено време. Счита го за АФК, но в никакъв случай той да те убива, без ти да можеш да го стреляш.

 

Link to comment
Share on other sites

преди 1 час, BIOHAZARD said:

Ако ГънГейма остане в този си вид както е сега и се сложат предложените карти(някои от тях ги има), промените до момента ще се обезмислят и със сигурност посещаемостта ще спадне отново, тъй като всички тези мапове ги е имало преди и знаем как хората реаргират на повечето от тях, аз поне съм висял там до зори както се казва и трудно някой ще ме убеди в обратното. Не казвам че са лоши картите, просто преди 2 години се чакаше ред за свободен слот в сървъра. За респаун-протекшъна съм със смесени чувства, ако липсва и повечето силни играчи са в един отбор, то те няма да оставят на мира останалите докато не ги изгонят. Сега както си е страда единствено онзи, който сам се вре под носа на врага, знае се че има протекшън, но въпреки това хората се навират между шамарите, после недоволстват. Това е моята гледна точка, жалко само че са рядкост играчите от GunGame във форума за да подкрепят тезата ми.

 

Ако ще има някакви промени, вслушайте се в предложените от един наш съфорумник идеи, не са никак зле, цитирам без редакция:

Избират се примерно 10 любими за играчите карти и всяка една от тях се играе в 3-4 рунда, като във всеки рунд оръжията се сменят в различен ред. Има рундове, които започват със силни оръжия и пистолетите са почти в края. В такъв режим дори на слабите играчи ще им стане интересно, защото няма да е като сега почти никога да не стигат до силните оръжия и да губят интерес 1 минута след старта. За силните играчи също е предизвикателство, защото няма да им е гарантирано че с всяко следващо ниво те са с най-силното оръжие и очакват само пистолети насреща, а ще трябва да се справят с различни по сила оръжия. Едно е слаби играчи да те стрелят с автоматични снайпери, калашници и т.н.т, съвсем друго е да знаеш че плякат с глокове. Много по-трудно е в такъв режим да се случват варианти 2:50 в статистиката на играчите и по-бързо се учат. Направих си труда да вляза в друг гънгейм в напреднала фаза на рунда, бях 12 левъла зад лидера. Въпросът не е да следим за тези, които заобикалят системата а да се направи така, че да няма смисъл да се заобикаля. В момента има една линия, която не бива да прекрачваш за да се пазиш от ножове на тези които сега ги ражда. Те са предпазени от това да ги убиваш, но пък те могат да те заколят докато ти не можеш да ги стреляш. Това създава една зона на комфорт, която не би следвало да я има в ГГ. Виждал съм го във вариант да ги убиваш докато ги ражда и да не ти брои убийството за левъл за определено време. Счита го за АФК, но в никакъв случай той да те убива, без ти да можеш да го стреляш.

 

Напълно съм съгласен, че не картите са основният проблем в Гън Гейм. Да, има карти които са неприятни за играчите, но не те са в основата за липсата на повече интерес. Всичко е в режимът на игра. Ето тук трябва да има разнообразие. Когато някой е слаб с определено оръжие, той разчита да заколи някого за да прескочи това ниво, обикновено става въпрос за някой от снайперите. А какво би станало ако последното ниво е 9 убийства с AWP? Явно ще му се наложи да се научи да играе с това оръжие, да не говорим за всичките възможности да бъде спрян с нож.  Различни рундове, различни по ред оръжия........това би направило разликата. Би било интересно да се излезе от познатото . Колкото до времето, в което пази тези които се раждат, смятам че не е правилно. Съгласен съм да не ти отчита убийството като го вземеш веднага. Да го счита за АФК, но не ми изглежда редно той да може да те стреля а ти не. Няма да е лошо да изписва на колко левъла си зад лидера, за да знаеш кого трябва да спреш.  Не е зле и това нов играч, който точно е влязъл в напреднала фаза на рунда, да не бъде пускан близо до лидера, а да започне около 10 левъла назад и да си изчака следващия рунд, за да се бори за играта. Иначе се получават някакви аномалии от сорта, победителят е с 10 фрага, а втория и третия са с по 60-70. Това не ми изглежда много честно! А ако е изключително добър играч, нека навакса тези 10 левъла и да спечели. Тогава никой не би имал нищо против да каже едно браво! Но така ще е честно спрямо всички които са започнали рунда, а не с влизането си да е изпреварил 90% от играчите! Различните режими ще дадат разнообразие. Сигурен съм, че всички ще си имат любим режим и ще си го чакат, за да изпъкнат :)  

Link to comment
Share on other sites

Здравейте! В момента последователността на оръжията е такава.

 "glock18,usp,p228,deagle,fiveseven,elite,m3,xm1014,tmp,mac10,mp5navy,ump45,p90,galil,famas,ak47,scout,m4a1,sg552,aug,sg550,g3sg1,awp,m249,hegrenade,knife"

Всеки който има предложение как да бъдат подредени и да се зарежда различен режим при смяна на картата нека сподели тук. Лимит-а е 10 режима,давам пример играят се 10 карти - 10 различни режима и след това се зарежда първоначалния вариант на игра. 

Link to comment
Share on other sites

Не са лоши предложенията и моето мнение е ,че може да се пробва това , което е предложил Валката.Единствено така ще разберем дали на хората , които играят гън гейм , и не са активни или регистрирани тук дали им харесва подобен вид на игра.Относно т.2 и т.3 от предложението на  Вирус-а , мисля че така както си е в момента си е екстра сървъра.

Link to comment
Share on other sites

Преди 29 минути, V.VaRBanoV said:

Здравейте! В момента последователността на оръжията е такава.

 "glock18,usp,p228,deagle,fiveseven,elite,m3,xm1014,tmp,mac10,mp5navy,ump45,p90,galil,famas,ak47,scout,m4a1,sg552,aug,sg550,g3sg1,awp,m249,hegrenade,knife"

Всеки който има предложение как да бъдат подредени и да се зарежда различен режим при смяна на картата нека сподели тук. Лимит-а е 10 режима,давам пример играят се 10 карти - 10 различни режима и след това се зарежда първоначалния вариант на игра. 

Аз мислех, че има готов подобен мод, в който се играят 3-4 режима в един мап и после се сменя картата. Сещам се за единия от всички: 

Glock-1 kill

Usp-2

desert eagle-3

MP5-navy-4

famas-4

galil-5

M2A1-7

AK47-8

SG-1(автоматичен снайпер)-9

AWP-2

Glock-1

Usp-1

MP5-1

Famas-1

Galil-1

M4A1-1

AK47-1

SG-1 -1

AWP-5

....Това е най-простичкия вариант и затова го помня :) Иначе ако се разтърся, може би ще намеря и останалите 

Link to comment
Share on other sites

моето предложение е следното  да се редува самият гун 1 мап да се печелят отборно уражията  на следваштия мап всеки  сам за себеси но  пак по отбори  а за уражията да си останат по старумо  мисляче ще се хареса и дано ви хареса :) 

Link to comment
Share on other sites

Новите промени не се харесват на хората, голяма част от тях казаха: " Влизам тук, защото сървъра беше направен както трябва,сега е пълен хаус и не струва". На мен също не ми харесват, одобрявам намаляването на загряващият рунд, но иначе изобщо не ми харесва.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговори на тази тема...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...