Jump to content

Конзолни команди за сървър и клиент


Guest V.VaRBanoV

Recommended Posts

Конзолни команди (C)

cl_messages играча да вижда съобщенията от сървъра
cl_rate - измерва се в byte-ове за секунда, които клиентът праща на сървъра. Това е upload rate-a на връзката. 
cl_allowdownload [1]-Разрешава тегленето на ресурси от сървъра към играча.Влияе само на времето на теглене, т.е. ако е неактивно (стойност 0), а сървъра има модел, който вие нямате, няма да ви свърже със сървъра.Препоръчителна стойност 1.
cl_allowupload [0]-Разрешава качването на клиентски ресурси на сървъра.Примерно ако вие имате някакъв модел, а сървъра го няма, то никой няма да го види.Препоръчителна стойност 1. 
cl_anglespeedkey [0.67] определя скоростта на управляващите клавиши.
cl_backspeed [400] За активиране и коригиране на скороста с която се движим назад (разбира се в повечето случаи тя е нагласена на максимум.Препоръчителна 400 .
cl_bob -0.010 (client player) - измерва количеството подскачания на оръжието, когато играч бяга 
cl_bobcycle 0 спира движението на ръката ти при движение и скачане;0.800 (client player) - определя честотата на  "подскачане" на оръжието на играча, когато той бяга. 
cl_bobup - при стрейф се получава колебание на камерата на играча нагоре-надолу.Тази команда регулира честотата на тези колебания,При стойност 0 колебанията изчезват и стрейфа винаги е на максимална амплитуда.
cl_chasedist 112 - променя дистанцията ???
cl_clockreset 0.100 – нулиране на часовника ???
cl_cmdbackup - количество пакети, които се изпрщат към сървъра в секунди.Ако промените стойността ще се промени и пинга, затова не злоупотребявайте с нея.Най оптималната стойност е 2.
cl_cmdrate - Определя колко пъти в секунда клиента информира сървъра за действията си. Тоест когато в играта се движите напред вашият компютър изпраща тази информация до сървъра, за да знае той къде се намирате на картата и какво движение сте извършили. По-подразбиране стойността на тази променлива е 30. Това означава, че клиентът ще изпраща информация за действията си 30 пъти в секунда, което е напълно достатъчно. Ако имате по-бавна връзка намалете тази стойност. Стойности под 20 все пак не са желателни. Ако играете в локална мрежа и имате добър хардуер Вие ще имате възможност да виждате 100 кадъра в секунда. Ако искате всеки един кадър да е съгласуван със сървъра нагласете командата на 100. Стойности над 100 губят смисъла си, тъй като Counter-Strike има вграден лимит от 100 кадъра за секунда. 
cl_corpsestay Това са секунди които определят колко време труповете седят в 1 round,ако е 0 изчезват веднага
cl_crosshair_color cl_crosshair_color (RGB код) - Това е за промяна цвета на мерника (Той може да бъде променян и от менюто Options [връзка] . 
cl_crosshair_size  Това е за промяна големината на мерника. Аз използвам cl_crosshair_size small .
cl_crosshair_translucent Това е за промяна прозрачността на мерника. Аз използвам cl_crosshair_translucent 1 .
cl_dlmax ???
cl_download_ingame - разрешава тегленето на ресурси директно в игра.Препоръчителна е стойност 1.
cl_dynamiccrosshair Това е дали мерника да се уголемява докато се движите , да се смалява когато сте спрели и да се смалява до максималност когато сте клекнали. Аз използвам cl_dynamiccrosshair 0 .
cl_fixtimerate 7.500 – корекция на времето за обновяване ???
cl_forwardspeed За активиране и коригиране на скороста с която се движим напред (разбира се в повечето случаи тя е нагласена на максимум.Препоръчителна 400 .
cl_gaitestimation 1 (client player) - позволява на играча да ходи ???
cl_gg 0 (client player) - включва шаблонния режим на играта  ???
cl_himodels (client player) - Пуска (1), спира (0) използване на висококачествени модели ???
cl_idealpitchscale ??? 
cl_lc - компенсация на лага, ако има такъв  от страна на сървъра.Тази опция кара сървъра да вземе под внимание вашия пинг и значително да подобри работата си, но трябва да бъде и разрешена и съответстващата команда на сървъра ( sv_unlag 0 ).Ако тя е пусната то cl_lc cl_lw се игнорират.Препоръчителна стойност 1.
cl_logocolor ??? 
cl_logofile ???
cl_lw - всички ефекти и действия свързани с оръжията се изчисляват от страна на клиента.Това значително опимизира работата, но няма 100 % гаранция, че вие ще забележите това.Ако искате да играете без лаг сложете стойност 1.
cl_lb - всичко което виждате в игра от стрелбата, петна кръв, дири по стените и т.н. са за сметка на клиента.Тук принципа на оптимизация е както и при командите cl_lw и cl_lc.Препоръчителна стойност 1. 
cl_minmodels Когато е 1 всички Т са с модел L337 Krew,а СТ French GIGN,при 0 можеш да видиш всички модели
cl_movespeedkey 0.300 (client player) - Определя скоростта на движение  на играча при използване на клавиатура ???
cl_needinstanced 0 – Определя нужната дистанция ???
cl_nosmooth ??? 
cl_nodelta - забранява delta компресията.Не подобрява скоростта на свързване и е предназначена за добри локални мрежи и слаби компютри.За игра по модем стойността трябва да е 0.
cl_nopred - не предвижда движенията на играча.Ако искате вашите и на останалите играчи движенията да ги виждате плавни не включвайте тази опция.Препоръчителна стойнст 0. 
cl_observercrosshair 1- включва мерника в режим "наблюдател, 0 - изключва 
cl_pitchdown <angle> (client player) - Определя максималния ъгъл, от който играча може да гледа отгоре 
cl_pitchspeed 225 (client player) - Определя скоростта на изменение на ъгъла, от който играча може да гледа нагоре и надолу 
cl_pitchup <angle> (client player) - Определя максималния ъгъл, от който играча може да гледа надолу 
cl_pmanstats ??? 
cl_radartype Вид на радара ( прозрачен или плътен )
cl_resend - след колко време ще изискате от сървъра да ви прати нов пакет данни, ако предишния не е получен.Колкото са по-малки, толкова по-бързо грешката ще бъде поправена при предаването на данните, но понякога тя има стойност не 1, а 2 и даже 3 и ако връзката не е добра и следващият пакет също не пристигне ще се плочи критична грешка и ще ви изхвърли от сървъра (най-често с грешката Connection Problem, в горния десен ъгъл на екрана ).За начало поставете стойност 1.
cl_righthand лява ръка 0,дясна 1
cl_shadows - Това е за включване и изключване на сенките на играчите 
cl_showerror - показва грешките (???)
cl_showevents - показва събитията (???)
cl_showfps Показва ви те кущото FPS в горния ляв ъгъл на екрана.За пускане стойност 1.
cl_showmessages - показва съобщенията
cl_shownet 0 (client player) показва параметрите на мрежовите пакети
cl_sidespeed За активиране и коригиране на скороста с която се движим на страни (ляво и дясно) (разбирасе в повечето случаи тя е нагласена на максимум.Препоръчителна 400 .
cl_slist 10 (client player) - Определя броя на сървърите, които ще се покажат при командата slist
cl_smoothtime 0.100 – време за изглаждане (???)
cl_solid_players 1 (client player) - включва режим  "солид" при изгледа на модела на играча. 
cl_timeout - време на таймаут-а (когато играч не може да се свърже със сървъра) 
cl_updaterate - Противоположна на командата cl_cmdrate. Тя определя колко пъти в секунда сървъра информира клиента за събитията в играта. По подразбиране има стойност 20.Kомандата cl_cmdrate е с по-висока стойност, защото е по-важно сървъра да бъде правилно информиран, тъй като той решава дали даден фраг ще настъпи или не. Тоест по-важно е той да има точна информация. Не препоръчвам да намалявате тази стойност. Само ако е крайно необходимо и искате да пробвате да играете, чрез модем. За локална мрежа важи правилото описано по-горе. Стойността на командата е добре да е 100, но не повече. Така ще сте сигурни, че всичко което виждате на екрана се вижда и от сървъра..
cl_upspeed[/b] За активиране и коригиране на скороста с която се движим нагоре (така и не разбирам за какво ми е след като не летя , може би е когато ходим по наклонен терен).Препоръчителна 320 .
cl_vsmoothing 0.050 – определяне на изглажданията ???
cl_waterdist 4 (client player) - задава дистанция във водата 
cl_weather - спира, пуска дъжда на картите в които го има
cl_yawspeed Това е за активиране на скороста с която се отклоняваме от посоката в която сме се движили.  
cl_ejectbrass "x" -Ако х е 0 маха хвърчащите гилзи.1 ги връща.
cl_sidespeed (0-?) - За активиране и коригиране скороста на диагонално ходене.Препоръчителна 400 .
crosshair "0/1" (0 awp-to няма по средата червена точка,при 1 има)


Конзолни команди (D)

d_spriteskip – вкл/изкл някои настройки на спрайтовете при взрив и т.н.
deathmatch 0 – избор на модела на deathmatch * 1 е 'вкл', 0 е 'изкл'
default_fov 90 – ъгъл на гледането в градуси
delta_clear – включване на делта компресията ( ??? )
delta_stats – делта статистика ???
demos – показва списъка на демо файловете при командата startdemos 
dev_overview 0 - ???
developer -

Командата ви пуска в режим за разработчици. В много оптимизиращискриптове я има като 1, но това е неправилно.


Защо е неправилно е въпросът.Идеята е, че имате контрол в/у целият двигател на играта и естествено като сте наблъскали оптимайзери, скриптове и всякакви други боклуци и отключите двигателя, той започва да бие грешки и да се държи странно и от там тези забавяния и тромави движения!
Може да се конфигурира така, че да не забавя, но няма никакъв смисъл ако сте просто играчи, а на хора, когато разработват модове или правят карти
не им пречи това, че забавя :Д Но пак казвам - пробвайте. Не се притеснявайте да експериментирате.Може да се получи нещо добро - кой знае!
Аз съм със стоиност 1 и не ми бави, но виждам на други железа как наистина бави.

 
disconnect (client player) - излизане от сървър
dlfile – показва dlfile  ( ??? )
drawradar - показва радара на екрана
drop – "изпускане" на оръжието
dropclient (server) – излизане на клиент от сървъра

Конзолни команди (E)

echo “message” (client player) - Показва зададен от вас текст изписан в конзолата
edgefriction 2 –определя процента на "търкания" между играчите и обектите
enableconsole (client player) - Отваря конзолата
endmovie – спира командата startmovie
entities - списък на използваните entities >>>
envmap – създава  6 *.bmp картинки на небето, където в момента стои играча ( ??? )
ex_correct 0 - ????
ex_diminishextrap 0 - ????
ex_extrapmax 1.200 - ???
ex_maxaccel 2000 - ???
ex_maxerrordistance 64 - ????
ex_maxspeed 750 - ???
ex_minvelocity 0 - ??? 
exec <filename> (client/server all) - Зареждане на допълнителен файл със зададено име и разширение .cfg
exit (client/server all) - Изход от играта към ОС без потвърждение за изход

Конзолни команди (F)

fakelag 0 – симулация на закъснението (зависи от числото)
fakeloss 0 – симулация на загубите на изпращаните пакети (??? )
fastsprites 0 – реализъм на виждането на ефекта от гранатите ???  (със 0,1 и 2 сменяте видовете гранати) 
firstperson – включване на камерата от първо лице
flush – ???
ForceCloseComman - ???
fps_max - Задава стойност на кадрите в секунда <72>
fps_modem 31 (client player) - Задава стойност на кадрите в секунда при игра с модем
fullinfo <complete info string> - Показва информация за играча ????
fullserverinfo - показва информация за сървъра
fullupdate – пълно обновление ???

Конзолни команди (G)

gamedir - показва директорията където е инсталирана играта
gamma 3 (client video) - ниво на гамата
getcertificate (client player) - получава сеттификат от WON ???
gg - - включва шаблонния (измерващия) режим на играта <demoname> - * 'cl_gg' трябва да бъде 1
gl_affinemodels 0 (client video) - ???
gl_alphamin 0.250(client video) - видимост на прозрачни текстури
gl_clear 0 (client video) – вкл/изкл показването на пукнатините между текстурите
gl_cull 1 (client video) – вкл/изкл показва само видимите обекти
gl_d3dflip 0 (client video) – вкл/изкл командата D3D.

Това е команда отнасяща се до D3D, а не към openGL.Самата команда е за обръщане на реда за рендване на картината и винаги е била препоръчителна стойност "0", но на мен ми оправя блъра на снаипера


и аз също ползвам 1.  


gl_dither 1 (client video) - вкл/изкл dithering ???
gl_dump – показва данни за видеокартата, производител, версия, и режим на използване
gl_flipmatrix 0 (client video) - вкл/изкл грешките на прицелване при използването на режимите 3Dnow, 3dfx, MiniGL
gl_keeptjunctions 0 (client video) – вкл/изкл показването на пукнатини между текстурите (при 1 добро качество но менящо fps)
gl_lightholes 0 (client video) – записва грешки на видеото в лог файл (gl_log <logfile name> )
gl_log <logfilename> (client video) – записва в лог файл съобщенията за грешки на видеото
gl_max_size 256 (client video) - Ограничение на максималния размер на текстурите, колкото по-малка стойност, толкова по-размити текстури
gl_monolights 0 (client video) - При установке значения 1 карта становится светлой везде
gl_nobind 0 (client video) - вкл/изкл замяна на текстурите с текстови символи
gl_overbright 0 (client video) - вкл/изкл режим на максимална яркост
gl_palette_tex 0 (client video) - вкл/изкл палитри на текстурите
gl_picmip 0 (client video) - (За повече информация вижте този пост : http://amxmodxbg.org/forum/viewpost.php?p=96338)
gl_playermip 0 (client video) - детайлизирани модели на играчите
gl_polyoffset 4 (client video) - смесване на повърхностите. (За повече информация вижте този пост : http://amxmodxbg.org/forum/viewpost.php?p=96338)
gl_reporttjunctions 0 (client video) - вкл/изкл записването на t-junctionon съобщенията в конзолата ???
gl_round_down 3 (client video) – ???
gl_smoothmodels 0 (client video) - вкл/изкл режим на изглаждането на моделите
gl_spriteblend 0 (client video) - Задава ниво на детайлност на моделите на играчите<1>
gl_texels (client video) – Показва броя на texels прехвърлени от видео картата ???
gl_texsort 0 (client video) – сортировка на texels ???
gl_texturemode [type] (client video) - Показва нивото на качеството на текстурите
gl_wateramp 0.300 (client video) – увеличава/намалява звуковите ефекти на водата
gl_zmax 4096 (client video) -дълбочина на Z-буфера <8000>
gl_ztrick 1 (client video) - за карти 3DFx трябва да поставите 1 за ускорение
graphheight 64 (client player) - определя ширината на графиката r_netgraph ???
graphhigh 512 (client player) - определя максималната стойност , която ще показва графиката ???
graphmean 1 (client player)- определя средната стойност на графиката
graphmedian 128 (client player) - Средната стойност, която показва графиката
gunsmoke - След всеки изстрел дулото на вашето оръжие ще дими.Нищо практично, но красиво...

Конзолни команди (H)

heartbeat (server server admin) – изпраща переодичен сигнал към главния сървър ако той е достъпен онлайн ???
hideconsole (client player) - Затваря конзолата ????
hideradar - Премахва радара от екрана
hisound (client audio) - Определя висококачствен звук 1 - 22 kHZ ,2 - 11kHZ
host_framerate 0 – определя скоростта с помоща на която сървъра общува с играта ???
host_killtime 0 – време на отсъствие на сървъра ????
host_limitlocal 0 – ограничава броя на локалните играачи на сървъра ???
hostname <name> (server server admin) - определя името на сървъра
host_profile 0 – определя профила на сървъра
host_speeds 0 – скорост на сървъра ???
HostMap 0 –текущата карта на сървъра
hostname 0 – вкл/изкл определя името на сървъра
hostport 0 – вкл/изкл определя хостпорта
hpk_maxsize 0 - ???
hpkextract <filename> [all|1 idx] (mod authors developers) – извлича файлове от *.hpk файла opts = <hpkname> [всичко| single index] ???
hpklist <hpkfilename> (mod authors developers) – показва списък на *.hpk файловете
hpkremove <name> <index> (mod authors developers) – изтрива файлове с разширение hpk
hpkval <filename> (mod authors developers) – показва временната стойност на величината за <hpkfilename> ???
hud_capturemouse 1 -събиране на мишката ???
hud_centerid 0 (client player) - показва името на играча в центъра на мерника(1) или долу в ляво(0)
hud_deathnotice_time 6 (client player) - време за показване на съобщението за убийствата ???
hud_draw 1 – показва всичко скрито на екрана ???
hud_drawhistory_time 6 (client player) – колко дълго на екрана ще стоят HUD иконки-те ???
hud_fastwitch 0 (client player) - бързо превключване на оръжието(не е нужно да се натиска левия бутон на мишката), т.е. премахвате анимацията горе на екрана, когато сменяте оръжията 
hud_saytext 1 – вкл/изкл показването на текст на екрана
hud_saytext_time 5 (client player) - определя колко дълго да остане чата на екрана <5>
hud_takesshots 0 – показва изстрелите

Конзолни команди (I)

impulse 100 (client player) - Включва фенерчето
impulse 101 (client player) - получавате 16000$ (действа само при sv_cheats 1)
impulse 201 (client player) - нарисувайте своето лого
interp (client player) – включва интерполацията на фрейма ???
invlast (client player) - Връщате се към последния използван предмет от инвентара
invnext (client player) - Отивате към следващия предмет в инвентара  
invprev (client player) - ???
ip xxx.xxx.xxx.xxx – показва текущото айпи
ip_clientport 0 (client player) – задава ip clientport за игра по  TCP/IP
ip_hostport 0 (server server admin) – задава ip hostport TCP/IP
ipx_clientport (client player) - задава ixp clientport за игра по IPX
ipx_serverport (server server admin) - задава ixp hostport за игра по IPX

Конзолни команди (J)

joyadvanced 0 (client joystick) – настройки на джойстика
joyadvancedupdate (client joystick) – настройки на джойстика
joyadvaxisr 0 (client joystick) – настройки на джойстика
joyadvaxisv 0 (client joystick) – настройки на джойстика
joyadvaxisx 0 (client joystick) – настройки на джойстика
joyadvaxisy 0 (client joystick) – настройки на джойстика
joyadvaxisz 0 (client joystick) – настройки на джойстика
joyforwardsensitivity –1 (client joystick) – настройки на джойстика
joyforwardthreshold 0.150 (client joystick) – настройки на джойстика
joyname 0 (client joystick) – настройки на джойстика
joypitchsensitivity 1 (client joystick) – настройки на джойстика
joypitchthreshold 0.150 (client joystick) – настройки на джойстика
joysidesensitivity –1 (client joystick) – настройки на джойстика
joysidethreshold 0.150 (client joystick) – настройки на джойстика
joystick 0 (client joystick) - включва (1), изключва (0) поддръжката на джойстика в игра
joywwhack1 0 (client joystick) – настройки на джойстика
joywwhack2 0 (client joystick) – настройки на джойстика
joyyawsensitivity –1 (client joystick) – настройки на джойстика
joyyawthreshold 0.150 (client joystick) – настройки на джойстика

Конзолни команди (K)

kick # <keys#> (server server admin) - *Изхвърляне на играч с определен ник, IP или пореден номер от сървъра
kill (client player) - Самоубийство
killserver (server server admin) – “убиване” на сървъра

Конзолни команди (L)

lambert 1.500 - ?????
lightgamma 2.500 (client video) - гама на осветеността
list (client player) – показва списък с локалните сървърислед използване на командата slist
listdemo <demoname> (client demo) - показва информация за демо
listid (server server admin) – показва уникалното id в filterban листа
listip (server server admin) – показва ip адреса от filterban листа
load <name> (client player) – зарежда запазена игра
loadas8bit 0 (client audio) – включва 8 битов звук (лошо качество 1 – вкл. 0 – изкл.)
localinfo (client player) – показва локалните настройки
log on log оff (server server admin) – включва/изключва лог файла
logaddress <ip> <port> (server server admin) – ????? 
logsdir - сменя името на директорията където се съхранява файла *.log
lookspring 0 (client mouse) - позволява авто центриране когато +mlook е разрешен  ????
lookstrafe 0 (client mouse) - позволява стрейф с мишката
lservercfgfile (server server admin) – показва конфигурационния файл на сървъра (по подразбиране listenserver.cfg)

Конзолни команди (M)

m_filter 0 (client mouse) - включва режим ??? "гладко"??? движение на мишката
m_forward (client mouse) - скорост на мишката направо
m_pitch 0.022 (client mouse) - определя коефициента на чуствителност на мишката при движение нагоре/надолу, при отрицателен знак се получава   invert т.е. мърдайки мишката напред поглеждате надолу и мърдайки я назад поглеждате нагоре (много е объркващо ако не сте играли така)
m_side 0.800 (client mouse) - определя скоростта на стрейфа с мишката (например, при включена команда +strafe)
m_yaw 0.022 (client mouse) - определя коефициента на чуствителност на мишката при движение наляво, надясно
map <mapname> (client/server server/admin) - зарежда указаната карта
mapcyclefile 0 (server server admin) – вкл/изкл зареждането на файла с последователността на картите при пускане на сървъра( по подразбиране 'mapcycle.txt') ????
maps <substring> (server server admin) - зарежда списъка  с картите на сървъра
max_shells - Вкл/изкл показването на изстреляните гилзи
max_smokepuffs - има/няма дим след стрелба
maxplayers 16 (server server admin) - определя максималното количество играчи на сървъра
mcache - зарежда съдържанието на модемния кеш ???
messagemode <text> (client player) - включва режим, при който съобщенията са видни за всички играчи
messagemode2 <text> (client player) - включва режим, при който съобщенията са видни за играчите само от твоя отбор
model <modelname> (client player) – сменя текущия модел на играча на <modelname>
motd (client player) - показва motd прозореца (съобщение за деня)
motd_display_time 8 (server server admin) – колко време ще се показва motd прозореца
mp_autocrosshair 0 (server server admin) – вкл/изкл използването на autoaim (1 – вкл. 0 – изкл.)
mp_autokick 0 - Включва(1)/изключва(0) автоматичното "ритане" на играчот сървъра при убийство на заложник или съотборник (при пуснат "приятелски огън"-frendly fire)
mp_autoteambalanse 0 - Включва(1)/изключва(0) автобаланса на отборите
mp_buytime - позволено време през което играчите могат да си купуват оръжие, броня и т.н.. <по подразбиране 1,5>
mp_c4timer - команда, с която определяте колко секунди след залаганто на бомбата тя да избухне <по подразбиране 45>
mp_decals 300 (server server admin) -  ????
mp_fadetoblack 0 - При стойност "1" екрана на играча ще стане черен, когато той умре
mp_falldamage 0 (server server admin) –   ???
mp_flashlight 0 (server server admin) - Включва(1) /изключва(0) използването на фенерчето
mp_footsteps 0 (server server admin) - звук на стъпките 1-включено, 2-изключено
mp_forcechasecam - положение на камерата след като играч умре "свободен изглед"(0) / само играчите от своя отбор (1) / "лежачее положение"(2) ???
mp_forcerespawn 0 (server server admin) - определя времето на достъп в режим "купуване" ???
mp_fraglimit 40 (server server admin) – фраглимит на сървъра
mp_freezetime 0 - определя  времето през което играчите си купуват оръжие и амуниции преди да започне рунда и преди да ги пусне да тръгнат.
mp_friendlyfire 0 (server server admin) - да има <1> или да няма <0> приятелски огън (нанасяне на щети и на съотборниците)
mp_hostagepenalty - колко заложника е "позволено" да бъдат убити преди играча да бъде кик-нат("ритнат") от сървъра <по подразбиране 13>
mp_limitteams - ограничение на количеството играчи в един отбор ???
mp_logecho 0 (server server admin) – включение echo команди ???
mp_logfile 0 (server server admin) вкл/изкл воденето на логове
mp_mapvoteratio - Значението на този параметър е равно на тази чст от играчите(0,1 - 1), които ще гласуват за смяна на картата ??
mp_roundtime - Колко ще бъде времето на рунда <по подразбиране 5>
mp_startmoney 800 - Параметър, който определя колко пари ще получава всеки играч в началото на всяка карта <по подразбиране 800>
mp_teamlist <teamname/modelname; teamname/modelname> (server server admin) – показва имената и моделите използвани от отбора в режим на teamplay
mp_timelimit 25 (server server admin) - Колко време ще се играе една карта (в мин.) <по подразбиране 45>
mp_tnpunish 1 - Вкл/изкл. убийството на играч в следващия рунд, който е убил съотборник
mp_weaponstay 0 (server server admin)MP3Volume : 0.800, ???
multicastport 27025 –  ???

Конзолни команди (N)

name <playername> (client player) - Име на играча (name qwety)
net_address 0 – показва локалния адрес  ??
net_chokeloop 0 –  ???
net_drawslider 0 – ???
net_graph 0 - Вкл, (1), изкл. (0) показването на информационен прозорец (fps, качество на връзката, loss, choke .)
net_graphpos - Определя позицията на информационния прозорец на екрана (стойности от 1 до 3)
net_graphwidth - Указва ширината на информационния прозорец <по подразбиране 150>
net_log 1 – записва в лог състоянието на интернет ????
net_scale 5 –  ????
net_showdrop 0 – показва количеството на загубени пакети
net_showpackets 1 – показва интернет пакетите ???
new –  самостоятелна игра
noclip 0 (client player) –  ???
nosound 0 (client audio) - Изкл.(1) или вкл. на звука (0)
notarget 0 (client player) – прави играча невидим ( 'sv_cheats' трябва да е  1)

Конзолни команди (P)

password <pass> (server server admin) - Паролата на сървъра
path (server server admin) –  ???
pausable 0 (server server admin) – вкл/изкл. на пауза на играта
pause (client player) (server server admin) - паузиране на играта
ping (server server admin) – показва пинга на всички играчи
pingservers (client player) – показва пинга на сървъра от сървърния лист ???
play <filename> (client audio) - Пуска зададения .wav файл
playdemo <filename> (client demo) - Пускане на определено демо на нормална скорост
playvol 9 (client demo) - сила на звука при пуснатото демо
pointfile <filename> - зареждане на карта\<filename>.pts ???
port 27015 (server server admin) – слага порт за влизане в сървъра по подразбиране
precache 0 (client player) – дава възможност за презареждане на картите  1 - вкл. 0 – изкл.

Конзолни команди (Q)

quit (client/server all) - Изход от играта

Конзолни команди (R)

r_bmodelhighfrac 5 - ????
r_bmodelinterp 1 - ???
r_cachestudio 1 - ???
r_cullsequencebox1 - ???
r_decals 250 (client player) - Няма да се вижда кръв, следи от патрони и т.н.
r_drawentities 0 (client player) - Показване на модела на играча(1) или не(0) ???
r_drawviewmodel 0 (client player) - Показване на оръжието(1), не (0)
r_dynamic 0 (client video) - Вкл/изкл. светлините и фенера ???
r_fullbright (client player) – включване на максимална осветеност (само при локална игра)
r_glowshellfreq 2.2 - ???
r_lightmap <map#> (client developers) – вкл/изкл сенките на обектите (software rendering mode only - * displays one of four (0,1,2,3) possible lightmaps to view range of switched lights) ????
r_mirroralpha 0 (client player) – вкл/изкл. показването на отразяващите текстури ???
r_mmx 0 (client player) - вкл. поддръжката на MMX
r_norefresh 0 – ???
r_novis 0 –  ???
r_speeds 0 (client developers) - Определя осредненото fps  ???
r_traceglow 0 - toggles inclusion of monsters in glow sprite occlusion checking - * 1 is 'on', 0 is 'оff' ???
r_wadtextures - ???????
r_wateralpha – вкл/изкл.прозрачността на водата при r_novis 1
rate 5000 (client player) - download rate в byte-ове за секунда. Byte-овете, които сървърът праща на клиента. Ако играете с модем 56К вие имате теоретична скорост от 56000kbps, което е 7000 байта за секунда. Това е само на теория обаче. Реално може да се постигне скорост от порядъка на 6000 байта за секунда.Скорост на предаването на данни. 1000-5000 -за игра по модем, до 50000 -в интернет
rcon <password> rcon <command> (client/server server admin) - Задава парола за отдалечено управление на сървъра.
rcon_address <ip addy> (server server admin)– Определя rcon ip адрес
rcon_password <pass> (server server admin) - Задава rcon паролата на сървъра.
rcon_port 27015 (server server admin – Задава rcon порта.
receipt - ?????
reconnect (client player) - Ново влизане в текущия сървър.
record <filename> (client demo) - Запис на играта.
reload – презареждане на текущата карта
removedemo – Изтриване на определена част от демо (removedemo <demoname> <№ сегмента> )
removeid – ???
removeip - ???
resetrcon – Изтрива настоящата rcon парола
restart (client/server server admin) - Започване на играта отначало.
retry (client player) - Същото като reconnect
room_delay 0.3 (client audio) – настройка 3D на звука
room_dlylp 2 (client audio) - настройка 3D на звука
room_feedback 0.42 (client audio) - настройка на 3D звука
room_left 0 (client audio) - настройка на 3D зву[/quote]

Link to comment
Share on other sites

Преди 4 минути, Siska said:

cl_ejectbrass "x" -Ако х е 0 маха хвърчащите гилзи.1 ги връща.

Тази команда звучи много добре , но не работи. :)

В последните ъпдейти на СТЕАМ някои команди са премахнати.

Link to comment
Share on other sites

Искам да те попитам дали съществува команда за премахване на изскрите , които излизат от стените, като стреляме по тях ?

Мисля , че не съществува такава команда , но все пак да те попитам.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговори на тази тема...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...